JUMO słynie z najwyższej jakości i niezawodności swoich produktów. Jeśli jednak pojawią się jakieś usterki, podejmujemy natychmiastowe działania, abyś nie musiał długo borykać się z brakiem produktu w swoim procesie. Nasz serwis wyjazdowy pozwala nam rozwiązać większość problemów bezpośrednio u klienta, choć czasami konieczne jest wysłanie urządzenia do nas. Chcemy, aby proces ten był dla Państwa jak najszybszy i jak najbardziej wygodny.
Niestety, niektórych rzeczy nie da się naprawić na miejscu u klienta.
Usuwamy usterkę i dokładnie sprawdzamy dane urządzenie.
Prosimy o Państwa pomoc w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesu zwrotu. Prosimy o wypełnienie poniższego formularza i dołączenie go do przesyłki. To nie tylko pomaga nam w przetwarzaniu przesyłki, ale także chroni naszych pracowników przed ewentualnym kontaktem z substancjami niebezpiecznymi.
Prosimy o wypełnienie tego formularza i załączenie go do przesyłki z urządzeniem wysyłanym do naprawy.