Złote i brązowe nagrody Stevie Awards

Dwie zasłużone nagrody za imponujący jubileuszowy rok JUMO

Zasłużone uznanie dla JUMO: Podczas 10. edycji German Stevie Awards wydarzenie dla pracowników zostało uhonorowane złotą nagrodą Stevie Award, a cała kampania na rok jubileuszowy brązową nagrodą Stevie Award. JUMO świętowało swoje 75-lecie w 2023 roku wieloma imponującymi kampaniami i wydarzeniami.

Do pobrania

Zdjęcie prasowe
(TIF, 41.52mB)
Wizytówka
( VCF, 246B)

Niemieckie Stevie Awards są uznawane za najbardziej wszechstronne wyróżnienie biznesowe w niemieckojęzycznym świecie i oferują firmom międzynarodową platformę do rywalizacji. Stevie Awards przyznawane są na całym świecie w ramach 9 programów. Co roku napływa ponad 12 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów. W Niemczech w tym roku było ponad 400 zgłoszeń, które zostały ocenione przez eksperckie jury złożone z 50 menedżerów. Nagrody przyznawane są organizacjom wszelkiego typu i wielkości, a także osobom z świata biznesu.

„Naszym celem było ożywienie jubileuszowego motta 'Ludzie i technologia w ruchu' oraz wizji naszej firmy poprzez różnorodne działania w roku jubileuszowym - zwłaszcza podczas wydarzenia dla pracowników. Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że nasza koncepcja się sprawdziła i otrzymaliśmy tak wiele entuzjastycznych opinii, co zostało uwieńczone dzisiejszą Złotą Nagrodą Stevie,” mówi Sabine Hauß, liderka zespołu ds. kampanii marketingowych i komunikacji na żywo oraz kierowniczka projektu wydarzenia dla pracowników.

„Przez cały rok jubileuszowy, miesiąc po miesiącu, wyznaczaliśmy celowe punkty kulminacyjne,” dodaje Helge E. Jost, menedżer kampanii marketingowych i główny kierownik projektu, wymieniając na przykład międzynarodową zbiórkę na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych na całym świecie, specjalnie stworzony utwór JUMO czy dwie kampanie sadzenia drzew w regionie Rhön. Zaangażowani byli nie tylko pracownicy, ale także klienci i partnerzy.

Zasięg i aktywizacja społeczności

Wydarzenie dla pracowników JUMO otrzymało Złotą Nagrodę w kategorii „Wydarzenia” za „Najlepsze wydarzenie angażujące społeczność”. Ta kategoria wyróżnia wydarzenia, które mają na celu aktywizację, wzmocnienie lub celebrowanie społeczności.

W kategorii „Komunikacja korporacyjna” kampania dla pracowników na cały rok jubileuszowy została uhonorowana brązową nagrodą za „Zaangażowanie społeczności”. Obejmuje ona wszystkie kampanie, które przyczyniły się do dotarcia do społeczności lub poruszenia jej w pewien sposób.

Hauß i Jost podziękowali pozostałym 8 kolegom z zespołu projektowego jubileuszu oraz wszystkim pomocnikom przy wydarzeniu dla pracowników. „To był silny wysiłek zespołowy, który był możliwy tylko dzięki wspólnemu zaangażowaniu wszystkich zaangażowanych,” oboje podkreślili.


Masz jakieś pytania?

NO CONTACT PERSON