CUSTOMER SURVEY 2021

Dziękujemy za udział w Badaniu Zadowolenia Klienta

Transparentność – ta cecha zawsze była i zawsze będzie dla nas niezwykle ważna. Z tego też powodu chcielibyśmy Państwu opowiedzieć o inicjatywie, którą podjęliśmy w JUMO pod koniec zeszłego roku. W listopadzie 2021 przeprowadziliśmy Badanie Zadowolenia Klienta (Customer Survey). Każdy z uczestników mógł wybrać, gdzie w jego imieniu mamy przekazać środki na cele charytatywne. Łączną kwotą 10 000 zł obdarowaliśmy trzy fundacje: Fundacja Przylądek Nadziei, Polska Akcja Humanitarna oraz Fundacja Votum.

Customer Survey: przedstawiamy wyniki ankiety z roku 2021

✔ Klienci JUMO to przedstawiciele różnorakich branż: HVAC (13%), pomiary, sterowanie, automatyzacja (13%), woda / inżynieria środowiska (13%), branża spożywcza (11%). Do pozostałych obszarów należą: zaopatrzenie w wodę oraz energię elektryczną, elektrotechnika, obróbka metalu, przemysł chemiczny, budowa maszyn, przemysł farmaceutyczny, medyczny i biotechnologiczny.

✔ W pytaniu – jak określasz poziom zadowolenia ze współpracy z JUMO aż 42% klientów wybrało 10 (najwyższa ocena, skala 1-10), 22% klientów – 9 oraz 24% klientów – 8, co przełożyło się na średnią w wysokości 9.0.

✔ W sekcji pytań poświęconej rozwiązaniom technologicznym każdy z badanych zgodził się (wynik wyższy niż 7, skala 1-10) ze stwierdzeniami, że:

  • Produkty JUMO są doskonałej jakości.

  • JUMO jest bardzo elastyczne jeśli chodzi o rozwiązania technologiczne.

  • Design produktów jest wystarczający.

  • Wykonanie produktów na życzenie, według konkretnej specyfikacji prawie zawsze jest możliwe.

  • Urządzenia JUMO są obsługiwane bardzo intuicyjnie.

Oraz z czego jesteśmy bardzo dumni, że:

  • Jeśli chodzi o dostarczanie kompletnych rozwiązań – JUMO zajmuje wiodącą pozycję na rynku.

✔ Aż 96% z Was jest zadowolonych ze swojej osoby kontaktowej, uważa, że jest specjalistą w swojej dziedzinie i potrafi zaproponować Wam uszyte na miarę, idealnie dopasowane do potrzeb rozwiązania. Tyle samo procent badanych przyznało, że zawsze bez problemu kontaktuje się z przedstawicielem JUMO (łatwa dostępność) oraz, że pozostaje z przedstawicielem w relacji opartej na obustronnym zaufaniu, od wielu lat.

✔ Co dla nas niezwykle istotne – z sekcji pytań poświęconych wizerunkowi firmy, zauważamy, że Wy – klienci JUMO – postrzegacie nas jako wiarygodnego partnera biznesowego, który dotrzymuje swoich zobowiązań. Widzicie w nas także firmę rodzinną, dumną ze swojego pochodzenia oraz wypracowanych tradycji, nie bojącą się jednak patrzeć w przyszłość. Z ugruntowaną, stabilną pozycją na rynku.

✔ Przez respondentów docenione zostało również zachowanie pracowników JUMO w obliczu sytuacji kryzysowych (chcielibyśmy, żeby nie – wszyscy jednak wiemy, że i takie się czasem zdarzają). Klienci pozytywnie ocenili nasz czas reakcji – pomoc specjalistów JUMO została określona jako szybka i efektywna. Procedury zaś jako jawne i transparentne.

Jakie są nasze wnioski, plany na przyszłość? Podsumowanie. 

❗ W badaniu zostawiliśmy również miejsce na Państwa pytania / opinie / konstruktywną krytykę – wszystko dlatego, że zależy nam na Państwa zdaniu. Chcielibyśmy zmieniać się na lepsze, dostosowując portfolio produktów oraz usług JUMO do Waszych potrzeb.

❗ Najczęściej padającymi odpowiedziami były – prośby o rozszerzenie oferty produktów (nieustannie nad tym pracujemy, na ten rok zaplanowanych mamy kilka niesamowicie ciekawych premier), o zapewnienie jeszcze szybszego czasu realizacji zamówień (dokładamy wszelkich starań, aby produkty JUMO jak najszybciej do Państwa trafiały; różnymi sposobami dbamy o zabezpieczenie ciągłości procesu oraz łańcucha dostaw – dostosowujemy się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku).


Jeszcze raz dziękujemy wszystkim z Państwa, którzy wzięli udział w Badaniu Zadowolenia Klienta. Dziękujemy za poświęcony czas, za pozytywny feedback, ciekawe spostrzeżenia i uwagi.

W ciągu następnych kilku miesięcy będziemy pracować nad tym, żeby dostarczać Państwu rozwiązań jeszcze lepiej dopasowanych do Państwa potrzeb 🙋‍♀️