Gwarancja towarzysząca produktom pełni kluczową rolę w procesie zakupowym, stanowiąc jeden z fundamentów, na którym opiera się zaufanie między klientem a dostawcą. Jako producent i sprzedawca urządzeń oraz gwarant, zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dla konsumenta, aby mieć pewność, że inwestując w produkt, otrzyma wsparcie i gwarancję jego jakości. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom oraz po to, by rozwiać wszelkie wątpliwości, postanowiliśmy przygotować odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania dotyczące gwarancji produktów JUMO Poland. Naszym celem jest zapewnienie pełnej transparentności i komfortu podczas korzystania z naszych rozwiązań. Czytaj dalej i poznaj swoje uprawnienia wynikające z gwarancji!
Tak, większość oferowanych przez nas produktów jest objęta gwarancją. Weź jednak pod uwagę, że pewne elementy, które ulegają naturalnemu zużyciu podczas pracy, takie jak elektrody czy sensory, mogą być wyłączone z gwarancji.
Dla większości produktów, gwarancja trwa 12 miesięcy, liczonych od daty wystawienia faktury. Jednak warto zawsze sprawdzić indywidualne warunki gwarancyjne dla konkretnego produktu, gdyż mogą się one różnić w zależności od rodzaju towaru.
Gwarancja nie obowiązuje w przypadkach, takich jak: nieodpowiednie użytkowanie, wadliwy montaż i nadmierne obciążenia np. podłączenie do nieodpowiedniego napięcia, uszkodzenia mechaniczne i chemiczne np. wgnieciona membrana, zaśniedziałe styki czy urządzenie po upadku oraz w sytuacji, gdy dokonano nieautoryzowanych napraw.
Możesz złożyć reklamację, korzystając z dedykowanego formularza dostępnego na naszej stronie internetowej: https://www.jumo.pl/web/services/maintenance/return-shipment . Wraz z reklamacją dostarcz Deklarację Dekontaminacji. Zgłoszenie możesz przesyłać drogą elektroniczną na adres: serwis@jumo.net lub faxem pod numer telefonu: +48 71 339 32 80. Minimalna treść reklamacji powinna obejmować: dane identyfikujące towar, w tym typ towaru i numer faktury sprzedaży oraz datę stwierdzenia wady i szczegółowy opis samej wady, a także okoliczności jej ujawnienia.
Jeśli masz uwagi co do zakupionego u nas produktu i planujesz jego zwrot, prosimy najpierw o zgłoszenie tego do nas. Po dokładnej analizie zgłoszenia, udzielimy ci instrukcji co do dalszych kroków. Jeśli odesłanie produktu nastąpi bez naszej zgody, koszty transportu będą po Twojej stronie. W przypadku standardowego procesu reklamacyjnego to ty pokrywasz koszt wysyłki produktu do nas, a my zwracamy ci produkt na nasz koszt. Warto jednak pamiętać, że jeśli twoja reklamacja nie zostanie przez nas uznana, możesz zostać obciążony kosztami obu przesyłek.
Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem wysyłany towar.
Jeśli zgłosisz nam reklamację, zazwyczaj zajmuje nam to około 14 dni, aby ją dokładnie rozpatrzeć od momentu, kiedy dostaniemy od Ciebie wszystkie niezbędne informacje. Chcemy jednak podkreślić, że czasami możemy potrzebować nieco więcej czasu, zwłaszcza jeśli potrzebna jest dokładniejsza analiza produktu. Naszym priorytetem jest dokładna i profesjonalna ocena sytuacji.
Tak, jeśli towar, który zamówiłeś ma drobne niedoskonałości, które nie wpływają na jego właściwe funkcjonowanie, jesteś zobowiązany go odebrać. To dotyczy w szczególności produktów wykonanych specjalnie na Twoje zamówienie. Oczywiście, jeśli wady i niezgodność towaru z umową są istotne i wpływają na funkcjonowanie produktu, możesz go reklamować.
Jeśli Twoja gwarancja nie została uznana, masz kilka opcji:
Pamiętaj, że zawsze jesteśmy gotowi pomóc i wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z gwarancją i serwisem produktów JUMO Poland.
Nazywam się Ewelina Szmit i od kilku lat działam w dziedzinie content marketingu, łącząc moje umiejętności zawodowe z pasją do pisania. Wierzę, że nawet najbardziej techniczne tematy mogą być przedstawione w sposób ciekawy i dostępny dla każdego. Poza pracą, moją kreatywność rozwijam tworząc kolaże z gazet. Czas wolny najchętniej spędzam aktywnie, spacerując z psem lub biegając.
Zachęcamy do pozostawienia swoich komentarzy poprzez formularz znajdujący się poniżej. Zostaną umieszczone w sieci po ich zatwierdzeniu w naszym procesie weryfikacji.